Vi lever i en meget digital verden, med mange forskellige former for sociale platforme, som alle giver de fleste virksomheder mulighed for at udnytte det store brug af sociale medier igennem annonceringer. Der er flere grunde til at dette, kan være en god ide for din virksomhed, men hvilken social platform skal du vælge? En af de mest besøgte sociale platforme er YouTube, hvilket er en af grundene til, at det kan være en god ide at vælge denne.
1. YouTube har en bred målgruppe
En af grundene til at YouTube, kan være en god platform at vælge er at der er mange forskellige målgrupper, som besøger YouTube. Det er ikke blot en aldersgruppe, som gør brug af YouTube, men derimod flere. Desuden er YouTube også en international platform, som gør målgruppen endnu bredere.
2. YouTube er det nye sort
YouTube er blevet meget populært de seneste år, og bliver kun mere og mere populært med tiden. Det forholdsvis nye fænomen, influensers, har overtaget YouTube, hvilket gør brugen af YouTube endnu større end førhen. Der er derudover også mange, som bruger YouTube, når de skal vise en video et sted, da dette gør at den kan deles flere steder og igennem links, hvilket gør at videoerne er lettere tilgængelige.
3. Annonceringer på YouTube
Der findes mange forskellige typer af videoer på YouTube, og som nævnt tidligere, er målgruppen, dermed også meget bred. Dette gør, at det er muligt at udvælge lige præcis de videoer, som rammer målgruppen til dine annonceringer helt nøjagtigt.
Overvejer du at gøre brug af YouTube til dine annonceringer, kan du finde den rette hjælp, ved at klikke her. Så er du også sikker på, at du får udvalgt de helt rigtige videoer til lige præcis dine annonceringer.