Vi lever i en tid hvor boligprojekter er sværere at få solgt, så det kan derfor være ekstra vigtigt at differentiere sig, hvis man vil have succes med salget. Der er flere muligheder for differentiering på markedet, men af de løsninger, der især kan gøre en forskel, er 3D-visualisering inkluderet. Disse tredimensionelle visualiseringer kan hurtigt blive en helt essentiel del af jeres boligprojektsalg. Løsningen kan give markedsføringen af projektet en unik stemning, som placerer jer i øjenhøjde hos kunderne. Hvis du er interesseret i at lære mere, så se hvordan man kan bruge 3D visualisering her.
Differentier jer ved hjælp af et unikt værktøj
Ved hjælp af 3D-visualisering kan I som nævnt ovenfor skabe en unik stemning, men I får også mulighed for at skabe content som modtagerne ser værdi i. De vil hermed have lyst til at se og engagere sig med kampagnen, eftersom kvaliteten og det unikke aspekt differentierer jer fra de andre udbydere på markedet. Med den rette samarbejdspartner kan I sammen visualisere jeres idéer og skabe flotte og veldisponerede 3D løsninger. Det kræver selvfølgelig at de kan give jer high-end og fotorealistiske visualiseringer, der lever op til jeres forventninger.
Få hjælp gennem hele processen
Udover at få adgang til benyttelse af værktøjet følger der ofte solid rådgivning og hjælp med gennem hele processen. Som regel er der tre steps i arbejdsprocessen. Det første step indebærer en samtale hvor jeres idéer kan komme på banen, hvorfra virksomheden kan bygge jeres første visualisering op og designe denne. Kunden bliver bedt om at gennemse dette, så processen kan fortsætte til næste step. Her er jeres kommentarer og forslag fra første cut taget med i redigeringen, hvilket igen bliver fremvist til jer og herefter vurderet. På baggrund af disse ekstra rettelser bliver de sidste effekter tilføjet, og til sidst tilføjes den høje opløsning og det færdige resultat.